fredag 21. september 2012

Om jeg kunne tatt tilbake...

Hadde jeg gått tilbake, endret det jeg har gjort, sagt, endret min historie?
Mine feil er mange. Veldig mange. Noen store også.
Jeg har vokst, ihvertfall litt. Livet skjedde, slik det gjør med alle, og også meg. Hadde jeg tatt det tilbake om jeg kunne?
Håper ikke det, tror ikke det.
Ikke fordi jeg er noe spesielt glad for hvem jeg har blitt, eller hvor jeg har vært. Heller ikke fordi livet har vært vondere en hva det er, det har bare vært.
Mye godt.
Gode minner.
Gode venner.
Fantastisk familie.

Også nå.

Stress, ja. Det vil det alltid være. Gresset er rett og slett aldri grønnere på den andre siden.

Hadde jeg dratt tilbake?
Nei.
Vil jeg hoppe over tiden jeg er i?
Nei.

Vil det hjelpe meg å endre på bloggen, slette ut alt og erstatte med nytt?
Nei, mest sannsynlig ikke.
Men jeg gjør det likevel. Bare fordi.

"Intet er nytt under solen" - Forkynneren.

Ingen kommentarer: